[Turkmath:4668] Re: [Tmd-uye: 2914] Nesin Lisesi

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Tue Nov 10 18:48:30 UTC 2020

Sevgili Zafer,
ben zaten turkmath e üyeyim.
oraya atılan mail bana da otomatik gelir.
bu mesajın bana ayrıca cc yapılmasını ben anlamadım!
başkaları ise yanlış anlayabilir.
bu gibi (idari) konular beni ilgilendirmiyor.
ben "akademik ve etik" konuları takip ediyorum.
bahsi geçen konu "idari etik" konusuna girebilir
ama zaten ben bu yazışmaları
turkmath den takip ediyorum.
herkese sıhhat selamet ve iyi akşamlar diliyorum.
y.a.