[Turkmath:4669] olay anlaşılmıştır!

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Tue Nov 10 19:32:58 UTC 2020

ZE Ali nin ilk mesajına "reply to all" yapınca ben de otomatikman
cc olmuşum.
Ali nin beni cc yapmış olmasının nedeni de şu:
turkmath e direk mail gönderemeyen Ali bazen beni aracı olarak kullanır.
Ben de benzer şekilde turkmath e yazdığım bir maile Ali yi ayrıca cc olarak
eklerim.
"elçi" lik böyle bir şey.
hatırlatalım:
"elçiye zeval olmaz!".