[Turkmath:4680] Re: Online sınavlar hakkında

bekir barıs bekirsamibaris at gmail.com
Sun Nov 22 11:20:15 UTC 2020

Merhaba Can,

Kitle derslerinde take home exam vermek pek mumkun değil. Ne olursa olsun,
sınavlar kesinlikle gözetilmeli.  Belkide bu pandem sürecinde ödevlere daha
fazla ağırlık verilmeli..Ama onların değerlendirmeside öğretim üyelerini
çok yorar...

Uzaktan eğitim için bizim üniversitlerin geliştirdiği bir program(zoom,
googleclassrom, blackboard, canvas gibi) varmı?  Kameraları açarak
sınavları gözetleyen programlar varmış.. kişi başı başı 2.5 USD olduğu
söyleniyor...

Bekir.