[Turkmath:4678] Re: Online sınavlar hakkında

Baris Kendirli baris.kendirli at gmail.com
Tue Nov 17 12:47:05 UTC 2020

Amerika 'da "take home exam" çok yaygın.Ogrenci bunu kolay kolay istismar
etmiyor.Turkiye'de Lisansüstü ve 4-5 Kişilik lisans sınavlarında bunu ben
hep uyguladım.Sonuc tam Amerika daki gibi olmasa da %60-70 oranında kopya
çekilmeden yapıldı.

17 Kas 2020 Sal 14:38 tarihinde Can Ozan Oğuz <canozanoguz at gmail.com> şunu