[Turkmath:4638] [!! CERTAINLY SPAM]selamlar ve sevgiler

Zafer ERCAN zercan at ibu.edu.tr
Sat Oct 17 08:06:13 UTC 2020

Can Ozan Oğuz'un aşağıdaki önerisine katılıyorum. Hatta, gönderilen mesajlar,

"Selamlar ve sevgiler",

''hepinizi öpüyorum'',

''Hepinizi seviyorum'',

''hepiniz aşkımsınız'',

''sıkıca kucaklarım'',

''bir tanemlersiniz''

gibi sevgi ve saygı dolu  sonlamaları içermiyorsa,  mesajların gönderilmesine sistem izin vermesin. Bu sayede biraz terbiye olmuş oluruz.

''Benim aklıma yalnızca şu soru geliyor:
Matematikçilere yaraşır bir şekilde sağlıklı iletişim kurulabilen bir mail
grubu mümkün mü?

Turkmath grubunun geçmişinden, şu anki durumundan dolayı burayı terk etmiş
insanlar tanıyorum. Azami düzeyde bir filtresi olan, kaliteli bir iletişim
platformunun özlemini çekiyorum.

Selamlar ve sevgiler,
  Can Ozan''