[Turkmath:4757] Re: Alexander Kuznetsov

Ercüment Ortaçgil ortacgile at gmail.com
Mon Feb 1 17:10:12 UTC 2021

Sadece mesleki dayanışma adına böyle bir imza kampanyasına davet bana çok
yanlış görünüyor. Meslektaşımız katil ise yine onu kurtarmaya
mı çalışacağız? Ama Navalny çok değerli bir insan, bu matematikçiler de çok
iyi insanlar, bütün suçları bu değerli insana destek vermek....vs... böyle
mi, çok mu eminiz bundan?  Böyle olamayacağına göre demek ki burada siyasi
bir tavır var. Burası siyasi bir platform değil arkadaşlar !!

EO

Kıvanç Ersoy <ersoykivanc at listweb.bilkent.edu.tr>, 1 Şub 2021 Pzt, 19:39