[Turkmath:4758] Re: Alexander Kuznetsov

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Mon Feb 1 17:20:48 UTC 2021

bir duydum ki bu aslında potin in
"bakın işte muhalefet var, ben diktatör olsam bu mümkün mü?"
ayak oyunudur. zaten Navalny eskiden onun takımından birisiymiş.
işin gerçek iç yüzünü bilmeden ben imzalamıyorum!
ama hangi işin gerçek yüzünü gerçekten bilmek mümkün?...
biz matematiğimizle uğraşalım,
yakında bu topraklardan poincare ve smale sanıları hususunda güzel haberler
bekliyorum...
y.a.