[Turkmath:5046] Re: OPEN ACCESS DERGILER HAKKıNDA BIR SORU

Mehmet Sabir Kiraz m.kiraz at gmail.com
Tue Jul 20 07:56:03 UTC 2021

Türkiye’den bu tür dergilere yapılan ödemeler araştırılsın. Böyle yapan
sözüm ona hocalar tüm dünyaya afişe edilsin, akademik ünvanları silinsin,
mevcut çalıştıkları yerlerden kovulsun ve adli makamlara teslim edilsin.
Pkkdan tehlikelidir çünkü bunlar, geleceğimizi çaldıklarından ve beka
sorunu oluşturduklarından dolayı.

Mehmet