[Turkmath:4927] Re: kitap

Muhammed Uludag muhammed.uludag at gmail.com
Fri Jun 4 14:38:14 UTC 2021

Turker hocanın önerdiği şu model bence tutar.

*burda tmd yayincilik yapacagi yerine hakemlik yapicak kisileri bulmak
duser. *
*onun disinda latex ve turkce ile ilgili seyler yazarin kendisine
kalmisdir. *

*hakemlik surecinden gecmis bir ders notu veya kitabi tmd kendi logosu
altinda pdf olarak acar *
*yazarda istedigi ortma kor veya paylasabilir. *

--
A. M. Uludag
http://math.gsu.edu.tr/uludag/