[Turkmath:4965] Re: Fwd: seçim

Kemal AYDIN kaydin29 at gmail.com
Sat Jun 26 16:40:10 UTC 2021

Yönetimlerin kabul edilebilirliğini arttırmanın tek yolu üyelerinin
katılımını arttırmaktan geçer.
* Üyesi olduğumuz yurtdışı bazı dernekler de bile e-posta ile yönetimin
şekillenmesine katkı sağlarken,
* online-uzaktan eğitimin-öğretimin geldiği bu aşamada bütün üyelerinin
seçime katılımını sağlamaktan uzak,
* demokratik olmayan (yasal olabilir) seçim sistemini (ortada sistem olduğu
da tartışılır) değiştirmek-düzeltmek bu kadar mı zor?

Şahsen ben 2008 yılında yönetiminde yer aldığım bir sendikada her üyenin
uzaktan oy kullanabilmesine imkan eren bir yazılım hazırlatmıştım. Böyle
bir çalışma neden yapılamıyor? Merak ediyorum.

26 Haz 2021 Cmt, saat 19:37 tarihinde Ercüment Ortaçgil <ortacgile at gmail.com>

--
*Prof. Dr. Kemal AYDIN*
Selçuk Üniversitesi, Fen Fakültesi