[Turkmath:4967] Fwd: seçim

Ercüment Ortaçgil ortacgile at gmail.com
Sat Jun 26 17:23:24 UTC 2021

Böyle bir çalışma yapılamıyor, çünkü yapılmak istenmiyor Kemal hocam, çünkü
senelerdir yönetime çöreklenen, bu sayede yurt dışı ilişkiler kurabilen ve
bu dış dinamikleri öncelikli olarak kendi çıkarları için kullananların
işine gelmiyor, bu kadar basit !!!! Lafın kısası saltanatlarını kaybetmek
istemiyorlar, mesele bu !!! Bunlar bana göre gelmiş geçmiş en önemli türk
matematikçisi olan Selman Akbulut'u kapı dışarı etmiş adamlar, ben daha ne
diyeyim!!!