[Turkmath:4980] Re: "J'Accuse…! " : ali nesin ve selman akbulut u suçluyorum!

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Mon Jun 28 05:48:45 UTC 2021

işte şimdi şu cümlen le selman'ın kafasını attırdın ercü:
"Türkiye'ye yeni geldi.".
ben de yakın geçmişte aynı hatayı yapmıştım...
ve fırçayı yemiştim.
adam haklı!
ali - matematik köyü - dersane mi? - mustafa yağcı - kübra hanım - hala mı
türev integral -  mustafa kalafat'ın ali nin daveti üzerine başlattığı
highly akademik matematik programını aniden şutlaması (bu kelimeyi çok
kullanır oldum ama gerçekten hem fiziki hem manevi açıdan yerinde bir
kelime olduğuna inanıyorum)
kısacası ali nin MD haricindeki faaliyetleri üzerine benden "*no comment"* ,
çünkü anlamıyorum! ama j'acuse hakkımı da kullanıyorum!
y.a.