[Turkmath:4978] Re: "J'Accuse…! " : ali nesin ve selman akbulut u suçluyorum!

Ercüment Ortaçgil ortacgile at gmail.com
Mon Jun 28 05:41:08 UTC 2021

Selman bir araştırmacı ve Türkiye'ye yeni geldi. Ali desen uzun zamandır
bütün enerjisini Matematik Köyü'ne harcıyor.  Herkes her yere yetişemez.
Ancak:

BÜTÜN MATEMATİKÇİLERİMİZİ ve EN BAŞTA TMD YÖNETİMİNİ ÜLKEMİZDE ÜRKÜTÜCÜ
BOYUTLARA  ULAŞAN AKADEMİK SAHTECİLİKLE  MÜCADELESİNDE TANSU KÜÇÜKÖNCÜ'YE
YARDIM ETMEYE DAVET EDİYORUM !!!!