[Turkmath:4976] "J'Accuse…! " : ali nesin ve selman akbulut u suçluyorum!

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Mon Jun 28 05:24:19 UTC 2021

ali nesin: *"türkiye matematiğine en büyük katkıyı ben yaptım, yapıyorum*"..
y.a.: Matematik Dünyası ile evet! bunun haricinde "no comment!"
selman akbulut ise 30 senedir, biz görmemezlikten gelsekte, içimizde.
her ikisi de "matematik ne dir? ne değildir?" i çok iyi bilen iki nefer.
gelin görün ki hiç birisi memleketimizde oynanan o bir önceki yazımda
bahsettiğim ve "*tehlikenin farkında mısınız?*" demeye getirdiğim
matematiğimizdeki cemaatleşmeye, istanbulda 3. derece vakıf
üniversitelerinde ve 200 gibi büyük sayıda Anadoludaki üniversitelerimizde
oynanan ali-cengiz matematik oyunları, ingilizce seviyeleri, dr a
programları, dr a jürileri ve tezleri hakkında 3 maymunu
oynayagelmektedirler.
J'Accuse…! : both of them!