[Turkmath:4977] Re: Selman Akbulut'un mesajını iletiyorum

Baris Kendirli baris.kendirli at gmail.com
Mon Jun 28 05:30:57 UTC 2021

     Sayın TMD yöneticileri

     Bence yönetimi kendisine devrederek Selman Akbulut’a bir şans tanıyın.
Belki matematikçiler arasında daha bir huzur olur. Kendisine çok haksızlık
yapılmış. Nasılsa çoğunluğunuzla gelecek seçimlerde isterseniz onu rahatça
görevden alabilirsiniz. Bir denemeden kimseye bir zarar gelmez.

      Barış Kendirli

Not: Selman Akbulut’la hiç tanışmadım, yazılanlardan kendisinin biraz
geçimsiz ama çok değerli bir matematikçi olduğunu sanıyorum.

Ercüment Ortaçgil <ortacgile at gmail.com>, 28 Haz 2021 Pzt, 07:28 tarihinde