[Turkmath:5241] Re: A.Süleyman Üstünel ve Arif Mardin meslektaşlarımızı tanıyalım!

bekir barıs bekirsamibaris at gmail.com
Tue Nov 9 08:45:04 UTC 2021

Geçen gün TV de kanalları göz geçirirken Türk Halk Müziği konusunda
sanatcılarımızn konuşmaları dikkatimi çekti. Program yapımcısı,  halk
müziği konusunda fikrini, teçrübelerini yapan sanatciya " senden güzel bir
parca alalım " dedi. (Sanatcı yenilerden olduğu için ismini bilmiyorum. )
Sanatcımzın  yapımcıya verdiği cevap güzeldi. "Ben Ibrahim abinin (Ibrahim
Tatlıses) yanında Türkü söyleyemem " dedi. Ustaya saygı...

Bekir.

PS: El Cordobeslerin ikincisi rahmetli  Sadri Alışık'ı saygyla anıyoruz...

https://www.youtube.com/watch?v=rrc9JnGrihI