[Turkmath:5257] Re: iki ""dev matematçi" kapışıyor

bekir barıs bekirsamibaris at gmail.com
Sun Nov 21 19:26:11 UTC 2021

Merhaba,

Zafer hocanın e-mailini görünce, Rusya da Kolmogorov, Gelfand, Sinai,
Arnold, Sobolev gibi  matematikcilerin bir hegemonyası var mı sorusu aklıma
geldi. Acaba Nash,  Nirenberg,  Wiener, Yau, Witten, Hamilton gibi
matematikciler Amerikan  matematik dünyasında nasıl bir hegemonyası var?
Bilen meslektaşlarımız bizi aydınlatırsa sevinirim.
Bekir.