[Turkmath:5275] Re: iki ""dev matematçi" kapışıyor

bekir barıs bekirsamibaris at gmail.com
Mon Nov 29 08:57:32 UTC 2021

Merhaba,

Yıl olmuş 2021 biz hale yasaklarla ,engellemelerle  uğraşıyoruz.  Bırakın
konuşsun insanlar. Fikirler ortaya konsun ve doğru olan bulunsun. Kısır ve
kişisel tartışmalardan uzak, ülkemizde matematik neden gelişemiyor
konuşulsun. Kuş'a çevrilmiş lisanüstü programlardan çıkan Dr lerden ne
hayır çıkar? Neredeyse posta ile DR verecekler. Hep aynı hikaye, ahbap
cavuş ilişkilerle Dr al. Sonra da doç prof ol. Bu çürümüşlüğü konuşun.
Konuşun ki yarın geç olmasın.
Bekir.