[Turkmath:5161] Re: [Tmd-uye: 3123] Re: geçmiş olsun ve tebrikler

Zafer ERCAN zercan at ibu.edu.tr
Mon Oct 4 11:10:09 UTC 2021

Boğaziçi Üniversitesi rektörlüğüne Melih Bulu'nun yetkili kişilerce rektör olarak atanması ''yetki'' sınırlarına indirgenebilecek
bir durum olmadığı gibi, d erginin TÜBİTAK tarafından çıkartılıyor olması dergide ''pi= 4.01'' olduğunu söyleyen bir makaleyi yayınlama
yetkisi vermez!

Türk Matematik Derneği kendini ''mühür onlarda, istediklerini yaparlar, ben karışamam'' sınırlarına çekerse TMD bir sivil toplum kuruluşu olamaz.
Bu nedenle gerekirse hesap sorulmalıdır.

Adnan Tercan'ın hangi kriterlere ve çıkar ağlarına göre dergiye baş editör olarak atanmış olduğu da sorgulanmalıdır.

ZE