[Turkmath:5178] yazılmayanlar var... yazılamayanlar da var..

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Wed Oct 6 13:59:10 UTC 2021

elde kanıt gerek ama karşı cenah çok kurnaz..
Selman hakkındaki  yazışmalar adnan isimli bir meslektaşımızın Selman ı
TJM in editörlüğünden şutlaması ile Ankara da başladı.
ama gelin görün ki (benim de farkına varmadan "hedef şaşırtma"larımla)
suçlamalar İstanbula kaydı ve
"*adnan bey selman ı neden şutladı?"* sorusu havada kaldı.
Selman da bu sorunun cevabını arayacağına eski İstanbul olaylarına daldı.
şimdi artık etekteki eski  taşlar döküldüğüne göre
meselenin ilk kaynağı Ankaraya dönme zamanı.
bu sorunun cevabı bence adnan beyin ait olduğu matematik klübünde aranmalı.
ama belki o da ben gibi hiç bir kulübe ait değildir
(groucho marx ın o malum lafını selman da çok sever)
o zaman adnan bey selman ı neden şutladığını bizlere açıkça izah etmelidir!
çünkü :
*"Dergi editörlüğü şeref makamıdır, onları yüksek kurullar seçer, onlar
makaleleri hakemlere yollar, hakemlerden gelen raporları değerlendirir.
Managing Editör'de dergi trafiğini yönetir; kafasına göre şu/bu editörü
işten attım diyemez; derse komik olur. " *
(SA nin bir twitinden)