[Turkmath:5193] Re: Süleyman Üstünel neden şutlandı!

Zafer ERCAN zercan at ibu.edu.tr
Sun Oct 17 09:45:28 UTC 2021

(Cümle düşüklüğü düzeltildi)

From: "Zafer ERCAN" <zercan at ibu.edu.tr>
To: "turkmath" <turkmath at listweb.bilkent.edu.tr>
Cc: "tmd" <tmd-uye at listweb.bilkent.edu.tr>
Sent: Sunday, October 17, 2021 12:42:05 PM
Subject: Süleyman Üstünel neden şutlandı!

TJM'den bazı editörlerin kovulması konusunda TMD'in ''TJM bizden bağımsız bir kurum. Bu konuda müdahele etmemiz doğru olmaz'' diye açıklama
yapması niteliğiyle Adnan Tercan'ın bu konuda ''abi ben emir kuluyum, üstten gelen emirleri uyguladım. Kur'an çarpsın ki benim suçum yok'' biçiminde
yapacağı olası açıklamanın niteliği aynıdır.

Bu konuda derginin editörler kurulunun sessiz kalmasına ne demeli?

Adnan Tercan'a bir öneri: Editörleri atmaya başlamışken atmaya devam etsene, bari karekter çöktü hiç değilse heyecan oluşsun. Mesela Sinan sertöz'ü editörler listesinden at! Niye attın diye sorarlarsa ''ZE istedi'' dersin. İstersen hepsini at yerine Doç. Dr. Ebru Güzel'i ata: https://www.facebook.com/103939562036707/videos/257656229584710

ZE