[Turkmath:5217] "sabun köpüğü" Zafer Ercan'ın ikici bir intihal teşebbüsüdür!

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Fri Oct 29 18:39:54 UTC 2021

önce ikincisini yazayım:
dün Hasan Gümral' ın aşağıdaki  SABUN KÖPÜĞÜ "fabl" ını facebook sayfamda
ve dostlarım arasında paylaşmıştım. Zafer Ercan, JTM & Adnan Tercan
"saldırısı" için konu başlığında, ortada fol yok yumurta yokken, "sabun
köpüğü" lafını referans vermeden kullanmıştır. Bunu şu yazıdan
araklandığına veya en azından ilhamlandığına ismim gibi eminim:

Bir Pazar Hikayesi: SABUN KÖPÜĞÜ
https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vSKP9sqA0jC4xGXp-Xw9RlzGtG5AnOosShFuPI09EbSVXISW93Lb-nGZveVTDrtkMA7cOR8HHSJT0R_/pub?fbclid=IwAR1uZnGcJMUI8-GZz3dgppbkJSXLj6K0KkGp-GgCR1StxcKzn5glEmGnMeQ

şimdi de Zafer Ercan'ın birinci intihal teşebbüsünü tekrar ihbar ediyorum:
https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vTba6LzR6wddIhwHD0vMnE62g0S8b7TmouCq0UqYKpWpZv0GdR2Zji_BwsuzcNkvqo7-Ak7q4kN7kmM/pub