[Turkmath:5219] Elçiye Zeval Olmaz! # 2

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Fri Oct 29 21:01:11 UTC 2021

---------- Forwarded message ---------
From: Selman Akbulut <akbulut.selman at gmail.com>
Date: Fri, Oct 29, 2021 at 11:37 PM
Subject: Re: [Tmd-uye: 3157] [Turkmath:5212] TJM etik kurallar
listesi-sabun köpüğü tepkisi
To: yilmaz akyildiz <yilmaz.akyildiz at gmail.com>

Adnan Tercan yalan söylemesin. Editörler grubunun böyle bir karar aldığını
hiç zannetmiyorum, böyle bir karar almış olsalardı resmi olarak bana yazılı
olarak bildirirlerdi.

Ayrıca herhangi bir editörün kendi uzmanlık alanında olmayan bir makaleleri
proses etmeyi kabul etmemesinden daha tabii bir şey olamaz; managing
editörün illaki bakacaksın diye editöre baskı koymaya kalkması dünyanın
hiçbir yerinde kabul edilebilir bir şey değildir.

Ben TJM citationları artsın diye uzun yıllar PGGT nin makalelerini TJM ile
paylaştım, ayrıca TJM ye Geometeri/Topology konusunda editörler bulmasında
yardımcı oldum.

Ayrıca şunuda ifade edeyim ki, maalesef yıllarca TJM yi Geometric Analizci
editor kabul etmesine bir türlü razı edemedim (o görev için bazı ünlü
Geometric Analizciler teklif etmeme rağmen). Bu yüzden Türkiyede
Differensiyel Geometri doğru dürüst gelişemedi (Geometrik Analizin içine
girmediği Differensiyel geometri sembol calculus olarak kalmaya mahkumdur)
SA