[Turkmath:5368] Re: [Tmd-uye: 3249] Şafak Alpay'ın Prof. Emalyanov'un ODTÜ Matematik bölümünden kovulmasına ilişkin iletmemi istediği açıklaması

Ahmet Beyaz beyaz at metu.edu.tr
Mon Jan 10 15:09:21 UTC 2022

Değerli Liste Elemanları,

Şafak Alpay'ın Eduard Emelyanov olayı ile ilgili bilgilendirmesine benim bilgim dahilinde olan bir düzeltme bir ekleme yapmak istiyorum.

Düzeltme şu: aşağıda sözü geçen bölüm kurulu ne zoomda ne fiziksel olarak gerçekleşmedi, varsayılan tartışma hiç yapılmadı. Bu rektörlükten gelen istekleri sonuca bağlamak ve rutin işleri yürütmek üzere o dönemde salgın dolayısı ile yapılan bir uygulamaydı. Emelyanov dışında kalan yabancı uyruklu öğretim üyelerinin uzatma işlemi sekreterlikte verilen imza üzerinden yürüdü. Emelyanov için uzatma olmayacağından hiç bahsedilmedi.

Ekleme olarak: Bu bölüm kurulunun imza işlemi MATH-OGR-UYE listesi (Matematik Bölümü öğretim üyeleri email listesi) üzerinden duyuruldu. Bu listeden bildiğim kadarıyla yabancı uyruklu öğretim üyeleri de mesaj alıyor. Ancak bu mesaj onlara iletilmedi ve iletilmediği bilgisi bölüm başkanı tarafından bizlerle paylaşıldı.

Saygılarımla,
Ahmet

Ahmet Beyaz
Matematik Bölümü ODTÜ