[Turkmath:5371] SageDays Istanbul, 10-14 Ağustos 2022 çağrısı

Can Ozan Oğuz canozanoguz at gmail.com
Tue Jan 11 13:28:09 UTC 2022

      Değerli liste üyeleri,

    Önümüzdeki yaz Gebze Teknik Üniversitesi'nde peşpeşe iki büyük
konferansa ev sahipliği yapacağız(Applications of Computer Algebra(ACA) ile
Computer Algebra in Scientific Computing(CASC)). Bu konferansların
öncesinde bazı yaz okulları ve çalıştaylar da yer alacak. Bütün bu
etkinlikler, SCALE adı altında toplanmış duruma, internet sitesine buradan
<https://scale.gtu.edu.tr/> ulaşabilirsiniz.

     Bu mailı size organizatörlerinden olduğum SageDays Istanbul
<https://wiki.sagemath.org/days113> ile ilgili bir çağrı yapmak için
yazıyorum. SageMath ücretsiz, açık kaynak kodlu, internet üzerinden
kullanılabilen bir matematik yazılımı. Bu yazılımı tanımak ve/veya kaynak
koduna katkıda bulunmak isteyenler için 15 yıl içinde farklı yerlerde 112
tane SageDays çalıştayı düzenlendi. Türkiye'deyse daha önce hiç yapılmamış.
Ülkemizde SageMath ile öğretim ya da araştırma faaliyetleri için
çalışanlar, bu yazılımın gelişmesine katkı sunmuş isimler varsa da biz bu
bilgilere ulaşamadık. Ülkemizde bir Sage Math topluluğu oluşmasına yardımcı
olacağını düşündüğümüz çalıştaya bir katkı sunabileceğinizi düşünüyorsanız
benimle canozanoguz at gmail.com adresi üzerinden iletişime geçebilir misiniz?

     Organizasyon komitesi adına,
           Can Ozan Oğuz