[Turkmath:5374] Mobbing(yıldırma, taciz) ve matematik

bekir barıs bekirsamibaris at gmail.com
Tue Jan 11 15:42:59 UTC 2022

Merhaba,

Mesajın başlığı pek hoş değil ama bir çok meslektaşımız ve öğrencilerimiz
mobbing e maruz kalmakta. Bugün Azerbaycanlı bir meslektaşım yemekte
anlatıyor... Çok meşhur ve bulunduğu yerin isimini kullanan şarlatan çakma
matematikçi " sana türkiye de iş verdirmem diyor" Azerbaycanlı
meslektaşımız da " elinden geleni arkana koyma" dedim diyor.
Buna benzer çok olay duydum. Rahmetli Oktay Sinanoğluna yapılanları
okudum...
Pes doğrusu! Malesef ülkemizde baş olan, bir hava giriyor ve kendilerini
tatmin için makamı kötüye kullanıyorlar. Bunlara dur diyende olmuyor.
Bekir.