[Turkmath:5703] Re: [Tmd-uye: 3442] Bir Yıldızımız daha kaydı: Burhan Cahit Ünal

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Sun Jul 17 12:03:18 UTC 2022

Yavuz Nutku yu hatırlayan var mı?
Belki geride bıraktığı eşi.
Bu halkın hafıza sorunu var!
Siyaset bunun en belirgin yeri.
"Balık hafızası" deniyor sanırım.
Balığın hafızasını nasıl ölçtülerse artık...
Asuman Güven Aksoy' un dediği gibi:
Yaşamın  en zor ilkesi… “Bir varmış bir yokmuş” !

https://docs.google.com/document/d/1dKmKI-P-bk_ZyoDvGT-vsmGh1digulVpITcVOq9YfGQ/edit?usp=drivesdk

https://docs.google.com/document/d/12Qpr2fReJbfto-Ds7yI_kptrm36RelKfvAuvUfMO9yY/edit?usp=drivesdk

17 Tem 2022 Paz 14:43 tarihinde bekir barıs <bekirsamibaris at gmail.com> şunu