[Turkmath:5704] Re: [Tmd-uye: 3444] Re: Re: Bir Yıldızımız daha kaydı: Burhan Cahit Ünal

Zafer ERCAN zercan at ibu.edu.tr
Sun Jul 17 16:11:35 UTC 2022

Yılmaz Akyıldız'ın özelden gönderdiği
bir yazısı Türkiye'de matematik topluluğunda
yapılan sahtekarlıklardan ve gruplaşmalardan bahsediyor. Bu, önemli bir tetikleme yazısı matemetik topluluğumuzu ilgilendiriyor.

Bu yazıyı paylaşmam durumunda
matematikçiler arasında bir iç savaş çıkabilir ve Yılmaz Akyıldız'ın yaşamı ciddi anlamda tehdit altına girebilir.

Bu yazıyı paylaşmamam için Akyıldız
100 tl ödemeyi önermiş ve önerisini kabul etmiştim, ancak ödemek istemediği anlaşılıyor.

100 tl ödenmezse ilgili yazıyı paylaşmakta tereddüt etmeyeceğim.

ZE