[Turkmath:5646] Re: [Tmd-uye: 3404] İMBM'nin tahliyesi/kapatılması

SERAP ÖZTOP KAPTANOĞLU oztops at istanbul.edu.tr
Thu May 26 08:25:02 UTC 2022

Çok üzücü bir haber!

Prof. Dr. Serap ÖZTOP KAPTANOĞLU
Matematik Bölüm Başkanı

Ergun Yalcin <yalcine at listweb.bilkent.edu.tr>, 25 May 2022 Çar, 22:07
tarihinde şunu yazdı:

> [...]
>
> bugünlere gelen İMBM’yi kaybetme tehlikesi bizi derinden üzdü.
>

> Başvurusunu kabul edip etkinliklerine ev sahipliği yapma sözü verdiğimiz
> hocalarımıza
>
> merkezin kapılarının kapatılmış olması bizleri ayrıca üzmüştür. Ne yazık
> ki bizler için
>
> matematik yapmak daha da zorlaştı.
>

> Tabii ki bu temelli bir kapanış değildir. Bir gün kayıplarımızı telafi
> edeceğimiz günler
>
> gelecek. O gün sizlerin de desteğiyle kaldığımız yerden çalışmaya devam
> edecek ve
>
> tüm matematikçilere kapımızı tekrar açacağız.

*Yasal Uyarı:* Bu elektronik posta, **buradan*
<https://bilgiislem.istanbul.edu.tr/tr/duyuru/e-posta-yasal-uyari-e-mail-disclaimer-6400760071002D0059004B0075004A0039007400480039007900700046006200610041004F003200370077003200>
*ulaşabileceğiniz Koşul ve Şartlara tabidir.
*Disclaimer: *This email is
subject to the Terms and Conditions available *here.*