[Turkmath:5823] Diferensiyel Geometri ve Mathematica Uygulamaları Kitabı hk.

İnan ÜNAL inanunal at munzur.edu.tr
Thu Nov 3 10:27:34 UTC 2022

Sayın hocalarım merhaba.

Gazi Üniversitesi Matematik Bölümü Öğretim Üyesi, doktora danışmanım saygıdeğer hocam Prof. Dr. Aysel TURGUT VANLI’nın “Diferensiyel Geometri ve Mathematica Uygulamaları” isimli kitabı çıktı. Kitap matematik bölümleri lisans ve lisansüstü öğrencilerinin yararlanabileceği; detaylı konu anlatımlı, çok sayıda çözümlü örnek içeren kapsamlı bir kaynaktır. Kitapta, birçok kavram mathematica program kodları ile birlikte verilmiştir. Uzun yıllar edinilen birikimlerin bir ürünü olan kitabın bu alanda çalışma yapan herkes için çok faydalı olacağına inanıyorum.

Kitaptan bazı sayfaları içeren örnek pdf dosyası ektedir. Ayrıca kitap web sayfasının linki aşağıda verilmiştir.

Kitabı sipariş etmek isteyen hocalarım ayselturgutvanlidifgeo at gmail.com veya ayselvanli at gmail.com adresine mail atabilir veya web sayfasında yer alan talep formunu doldurabilirler.

Saygılarımla.

Kitap web sayfası: https://sites.google.com/view/diferensiyel-geometri/ana-sayfa?authuser=0 <https://sites.google.com/view/diferensiyel-geometri/ana-sayfa?authuser=0>

Doç. Dr. İnan ÜNAL

Munzur Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümü

Aktuluk/Tunceli

05064025439