[Turkmath:5757] Kısmi zamanlı öğretim elemanı

Sermin Cam Celik sermin.celik at bilgi.edu.tr
Sat Oct 1 15:09:18 UTC 2022

Sayın liste üyeleri,

İstanbul Bilgi Üniversitesi Matematik Bölümü olarak, 3 Ekim'de başlayacak güz döneminde aşağıda bilgileri bulunan Math 217 dersi ve altı servis dersinin uygulama saatleri için kısmi zamanlı (part time) çalışacak hoca aramaktayız.

Derslerin mühendislik öğrencilerine yönelik olup konuları Kalkülüs, Lineer Cebir, Differansiyel Denklemler ve Ayrık Matematik'tir. Derslerin katalog bilgilerine aşağıdaki bağlantılardan erişilebilir:

MATH 169 | Calculus for Scientists and Engineers I
https://ects.bilgi.edu.tr/Course/Detail?catalog_courseId=14759944

MATH 170 | Calculus for Scientists and Engineers II
https://ects.bilgi.edu.tr/Course/Detail?catalog_courseId=13645682

MATH 176 | Calculus II
https://ects.bilgi.edu.tr/Course/Detail?catalog_courseId=14759935

MATH 217 | Linear Algebra
https://ects.bilgi.edu.tr/Course/Detail?catalog_courseId=13645736

MATH 233 | Discrete Mathematics
https://ects.bilgi.edu.tr/Course/Detail?catalog_courseId=13645708

MATH 259 | Linear Algebra and Differential Equations
https://ects.bilgi.edu.tr/Course/Detail?catalog_courseId=14760006

Görev alacak kişinin yüksek lisans derecesine sahip olması yeterlidir. Math 217 dersi haftalık üç saatlik bir ders olmak üzere 2 saat yüz yüze+1 saat online olarak verilecektir. Yukarıdaki diğer derslerin uygulama saatleri yüz yüze verilecektir. Okulumuzda öğretim dili İngilizce'dir.

İlgilenenlerin en kısa sürede
sermin.celik at bilgi.edu.tr
adresine CV'lerini de ekleyerek yazmalarını rica ediyorum.

Saygılar.

Şermin Çam Çelik