[Turkmath:5758] TÜRK MATEMATİK DERNEĞİ OLAĞAN GENEL KURUL TOPLANTISI

Türk Matematik Derneği tmd at tmd.org.tr
Sat Oct 1 16:59:02 UTC 2022

Türk Matematik Derneği Olağan Genel Kurul Toplantısı, 30 Eylül 2022 Cuma
günü Sabancı Üniversitesi Karaköy İletişim Merkezi'nde 23 üyemizin
katılımı ile gerçekleştirilmiştir.

Toplantıda dernek organları için seçim yapılmış, ayrıca hemen ardından
yapılan yönetim kurulu toplantısında da yönetim kurulunun görev dağılımı
kararlaştırılmıştır. Sonuçları aşağıda bilgilerinize sunarız.

Yönetim Kurulu Asil Üyeleri:

Ayşe Berkman (Başkan)
Olcay Coşkun (Başkan Yardımcısı)
Özlem Beyarslan (Genel Sekreter)
Şule Yazıcı (Sayman)
Özkan Değer (Üye)

Yönetim Kurulu Yedek Üyeleri:

Feza Arslan
Cem Güneri
Ekin Özman
Özlem Ejder
Rukiye Kara

Denetleme Kurulu Asil Üyeleri:

Beyaz Başak Eskişehirli
Turgay Bayraktar
Mine Çağlar

Denetleme Kurulu Yedek Üyeleri:

İhsan Demirel
Çağrı Karakurt
Ergün Yalçın

Onur Kurulu Üyeleri:

Ali Ülger
Betül Tanbay
Attila Aşkar
Ergün Yalçın

Derneğimizin faaliyet raporlarına ve bütçe tekliflerine aşağıdaki
bağlantıdan ulaşabilirsiniz:

http://tmd.org.tr/hakkimizda/resmi-bilgiler/

Başta bizden önceki tüm yönetim kurulu üyeleri olmak üzere, derneğimize
emek veren ve katkıda bulunan herkese çok teşekkür ederiz.

Genel kurula katılan üyelerimize de ayrıca teşekkür ederiz.

Saygılarımızla,
Türk Matematik Derneği Yönetim Kurulu