[Turkmath:5760] TÜRK MATEMATİK DERNEĞİ OLAĞAN GENEL KURUL TOPLANTISI

tanbay at boun.edu.tr tanbay at boun.edu.tr
Sun Oct 2 13:05:59 UTC 2022

Değerli yeni Y.K. üyeleri,

herşeyden evvel TMD'de kadın başkan olmuş olmaktan onur duyan biri olarak,
bir kadın başkanımız daha olmasına son derece sevindim, başarılar diliyorum.

Yaşayan tüm eski başkanlar dahil olmak üzere, derneğe katkıda bulunmuş ve
bulunmaya devam eden çok kıymetli meslekdaşlarımız yine orada olsa da
her zamanki gibi dernek genel kuruluna katılım maalesef az.

Ama yıllar içinde ve özellikle sizden evvelki yönetimin sayesinde bu
katılım düşüklüğünün yorumunu eskisi gibi yapmamak gerektiğini
düşünüyorum:
geçen dönem başlatılan yöntemle, sizler de aylar evvelden adaylığınızı
tüm ağlarda açıklayıp herkesi "elini taşın altına koymaya" davet etmiştiniz.

Ayrıca pandemi sonrası henüz kapalı alanlarda ders vermeye bile zor
alıştığımız bir zamanda, son yıllarda hep genel kurul öncesi
yaptığımız Tosun Terzioğlu konuşması da yapılamadı.
Umuyorum ki ilk fırsatta hem bu konuşmayı düzenler,
hem de bizleri yeni fikirler üretmek, tartışmak üzere toplarsınız.

Başarılar diliyor, sevgilerimi yolluyorum,

betül tanbay

Alinti Türk Matematik Derneği <tmd at listweb.bilkent.edu.tr>