[Turkmath:5740] TÜRK MATEMATİK DERNEĞİ OLAĞAN GENEL KURUL TOPLANTISI

yalcine at fen.bilkent.edu.tr yalcine at fen.bilkent.edu.tr
Mon Sep 19 08:50:46 UTC 2022

Değerli liste üyeleri,

Daha önce email ile ilan ettiğimiz Türk Matematik Derneği Olağan Genel Kurul Toplantısı
duyurusunu tekrar hatırlatmak istiyorum. İlk toplantıda genelde çoğunluk sağlanamadığı
için üyelerimizi 30 Eylül Cuma günü saat 14:00’de Karaköy’deki dernek merkezinde yapılacak
olan toplantıya bekliyoruz. Genel kurula katılımın yüksek olması hepimizi sevindirecektir.

Ergün Yalçın

TMD Başkanı