[Turkmath:5751] IMBM Mathematics Day-VI

tanbay at boun.edu.tr tanbay at boun.edu.tr
Tue Sep 27 11:05:57 UTC 2022

bu duyuru vesilesiyle hem IMBM kodirektörlüğünü çok sıkıntılı bir zamanda
yapmış olan Olcay Coşkun ve Selda Küçükçiftçi'ye, hem yeni kodirektörler
Ekin Özman ve Turgay Bayraktar'a, hem de IMBM'yi sahiplenen Çin'den Kanada'ya
dünyanın heryerindeki matematikçilere en içten selamlar!

duyuruda görüldüğü gibi bir kapının kilidini değiştirmekle,
matematik kilitlenemez, matematik her zaman özgürce gelişir,
matematikçiler de özgürce düşünür!

bir kere daha Boğaziçi Üniversitesi'ne rektör ünvanıyla atanmışların
ufuk yetmezliğini ve IMBM'ye reva gördüğü değer bilinmezliği kınıyorum.

tüm meslekdaşlarıma sağlık sağduyu ve huzur dolu bir 2022-2023 akademik yılı
diliyorum

Alinti Ekin Ozman <ekin.ozman at boun.edu.tr>