[Turkmath:5965] Bilgi Üni. servis dersi için öğretim elemanı ilanı

Sermin Cam Celik sermin.celik at bilgi.edu.tr
Tue Feb 7 13:39:29 UTC 2023

Sayın liste üyeleri,

İstanbul Bilgi Üniversitesi Matematik Bölümü olarak, 20 Şubat 2023 tarihinde başlayacak bahar döneminde aşağıda bilgileri bulunan ve çevrimiçi ( online) açılacak servis dersimiz için kısmi zamanlı (part time) çalışacak hoca aramaktayız.

Ders bilgilerine aşağıdaki bağlantılardan erişilebilir:

MATH 169 | Calculus for Scientists and Engineers I
https://ects.bilgi.edu.tr/Course/Detail?catalog_courseId=16245869

Görev alacak kişinin yüksek lisans derecesine sahip olması yeterlidir. Öğretim dili İngilizce'dir.

İlgilenenlerin en kısa sürede
sermin.celik at bilgi.edu.tr
adresine CV'lerini de ekleyerek yazmalarını rica ediyorum.

Saygılar.

Şermin Çam Çelik