[Turkmath:5984] Re: Tubitak-biçaba

Özlem Ejder ozlemejderff at gmail.com
Wed Feb 15 19:06:20 UTC 2023

Tekrar merhaba,

Tubitak hatasını fark edip BIÇABA çagrisinin kapsaminda bir degisiklik
yapmis. Bana gelen cevap soyle:

*Bu konuda bugün bir düzenleme yapılmıştır ve yarın bir duyuru
yayınlanacaktır. Duyuru kapsamında depremin etkilediği iller dışındaki
üniversitelerde öğrenimine devam edip depremden etkilenmiş öğrencilerinde
bu çağrı kapsamında başvuru yapabilmesinin önü açıldığı ilan edilecektir. *

Su durumda program depremden etkilenen tum ogrencilere acik.