[Turkmath:5994] suç duyurusu

Zafer ERCAN zercan at ibu.edu.tr
Tue Feb 28 09:00:22 UTC 2023

Hakkımda her yıl 2-3 kez savcılığa suç duyurusunda bulunulur.

Hepsinden ''aklandım'' ama bu tür bir aklanmak hiçbir zaman umurumda olmadı.

Bu suç duyurularından biri bir rektör ve yedi dekan tarafından bulunulmuş toplu suç duyursuydu, konusunu ekteki gibi acıklamıştım.

Şimdi de bu listede yazmış oldugum bir iletide ''Kakutani dolandırıcısı'' kelimesini kullanmış olmam nedeniyle için suç duyurusunda bulunululmuş,
Şikayetci, konuyu bu platformda öyle olmadığını meslektaşlarına açıklayacağına savcılığa sığınmış, ''mağdur olmuş!'' demiş.

ZE