[Turkmath:6026] Re: Avcı Dergiler

bekir barıs bekirsamibaris at gmail.com
Sun Mar 19 07:36:57 UTC 2023

Merhaba,

Bu yağmacı dergileri  en çok hangi ülkeler tercih ediyor acaba?   Bu
yağmacı dergilerde yayın yapıp, atama yükseltmeden yararlanan ile saygın
dergilerde yayın yapmaya çalışan ve yıllarca atama yükseltme bekleyen bir
olabilir mi? . Asla olamaz! Bu fırıldaklaklar bunu bildiği için , iyi
dergilerde yayın yapmak isteyenleri  ve bekleyenleri yayın yapamama ile
suçlarlar.  Bence , bu Q1, Q2, Q3 gibi derecelendirme kreterlerinden
kurtulmalı. Kişinin "uzmanlık alanına" göre değerlendirme yapılmalı.
Düşünün  bir senede 40-50 yayın yapilabilir mi?   Diğer taraftan  "uzmanlık
alanlarının"  dışında yayın yapanlar çıkmaya başladı.  Kisacasi bir
kontrolsüzlük var, ölçüleme me problemi var. Bu büyük bir sorun  ve belki
de dip.

Bekir.