[Turkmath:6465] Beni bir kişi anladı o da doğru anladı!

yilmaz akyildiz yilmaz.akyildiz at gmail.com
Tue Apr 30 07:32:31 UTC 2024

Önce taktim edeyim:
Can Akkoç:
Zamanının en iyi okulu İTÜ inşaat mezunu (Uluğ Çapar, Atilla Aşkar, Barış
Kendirli, vd gibi).
Tosun TERZIOGLU nün isteği üzerine gaziantep-odu için CALCULUS kitabı
yazarı, kitaba online erişim mümkün.
Bakın ne demiş bu dinazor abimiz:

30 Nis 2024 Sal 10:03 tarihinde Can Akkoç <can1936 at gmail.com> şunu yazdı:

> [...]
> dahil bütün birinci sınıf öğrencileri alıyordu.
>
> Course Description
> This course is intended to give an overview of topics in finite
> mathematics together with their applications. The course includes logic,
> sets, counting, permutations, combinations, basic probability, descriptive
> statistics and their applications, and financial mathematics. Students are
> required to have a scientific calculator.
>
> Bu döküme Düzlem Geometrisi eklendiğinde liseler için uygun + yeterli
> olabilir mi?
>
> Can Akkoç (Transliteration: Jon Ahk-koch)

Ben de İzmir de bir özel (vakıf diyorlar..!)  üniversitede ODTÜ de Teo
Grünberg den aldığım Sembolik Logic ve Critical Thinking dersini hukukçular
dahil bütün öğrencilere ve Can Akkoç un bahsettiği Finite Matematics
dersini de Discrete Matematics ismi altında bilgisayar ve yazılım
muhendislerine veriyorum. Bu iki dersi de Bilal 'e anlatır gibi ilk okul
seviyesinde anlatsam da öğrenci bu tip matematiğe alışık değil, Liseden
ezberci kafayla gelmiş ve uyum sağlaması çok zor. Deve "neyim düzgün ki..."
demiş.