[Turkmath:7992] Re: TÜBA meselesi

ahmet yıldırım ahmet.yildirim at ege.edu.tr
11 Kas 2011 Cum 09:58:36 EET

Sevgili Zafer Hocam,

Aslinda dediginiz gibi sorun delikanli olma sorunu, sizin disinizda kac
kisi burada haksizliklardan dem vurdu,
kac kisi kral ciplak diyebildi.

Egitim kurumlarimizda ordu duzeninden farkli mi sizce, seflere itaat edip
biat etme uzerine kurulu degil mi.
Simdi kalkipta hukumetin mudahalesini ayiplamanin ne anlami var ki, sabah
aksam birbirinin kuyusunu kazmaya
dayali bir bilim dunyasi nasil politikaya esir olmaz.

Adam kayirmaciligin, ispiyonculugun, bilip bilmden iftira atmanin,
dedikodunun, celme takmanin,yalakaligin yuceltildigi, kirli pazarliklarin
rutinden sayildigi, uc kurusluk unvan makam ugruna gurursuz kisiliklerin
yaratildigi bir ortamda kim birlik beraberlikten bahsedip dis mudahalelere
kafa tutup ozerkligi koruyabilecek.

Bizler hicbir zaman haklidan, gucsuzten taraf olmadik ki, hep gucluyu
tuttuk, hep guce tapindik.

Koskoca 29 Ekim ve 10 Kasim gunleri gecti, ne kimse cumhuriyet bayramini
kutladi ne de atamiz ile ilgili bir kac kelime etti burada.
Oysaki biz onu cok ozluyoruz ve onun izinden gidip gururla bilim yapacaktik.

Umarim ben yaniliyorumdur da yakinda duzluge cikar bilim dunyamiz.

Ahmet Yildirim
http://fen.ege.edu.tr/~jfourier35/