[Turkmath:3302] Re: İbrahim Dibağ'ın vefatı

bekir barıs bekirsamibaris at gmail.com
Mon Oct 8 17:24:28 UTC 2018

İbrahim Dibağ hocaya Allah rahmet eylesin.

Lisans öğrencisi iken kendisinin kisa bir biyoğrafisini okumuştum.
Princeton lı hocayı merak etmiştim. Birgün  Ankara da  servis otobüsün de
İbrahim Dibağ  hocayı gördüm. Yaklaştım ve yanına oturdum. Kendimi tanıttım
ve sonra matematik konuları hakkında  bazı sorularımı sordum. Elinde küçük
not kağıtında  matematik problemi vardı ve hem  ona bakıyor hemde
sorularıma cevap veriyordu. Sorularım bittikten sonra o tekrar elindeki
kuçük kağıttaki  probleme döndü.
Dakikalar boşa gitmemeliydi. Bu kısa tanışma ve ruh hali bile çok
etkileyiciydi.

Kendisini yakından tanıyanların yazaçağı çok güzel anılar vardır.

Bekir.