[Turkmath:4201] Re: [Tmd-uye: 2717] Re: Re: Erdal İnönü.. saygı, sevgi ve özlemle..

Zafer ERCAN zercan at ibu.edu.tr
Sat Nov 2 18:09:14 UTC 2019

Anıların anlatıldığı dönemde Erdal İnönü ODTÜ Fen-Edebiyat Fakültesi Dekanıydı. Benim de aynı fakültenin bir başka dekanıyla ilgili bir anım var, Dekan Osman Yavuz Atmanan'la.

Üniversite yönetimi benimle ''başa çıkamadığı'' için dekan üzerinden tuzak kurmuşlardı. Dekan O. Y. Ataman, dekan yardımcısı Cüneyt Can'ın da bulunduğu ortamda dekanlık ofisine davet etti, boş vaktime denk geldiği için gittim, konuşmaya başladık. Ne dersem, ''sen hastasın'' diyorlardı. Ben buna gülüyor ve ''yalakalık nasıl bir hastalık?'' diye soruyordum. Sonradan Şafak Alpay'ın edindiği bilgiye göre, anlaşıldı ki bu tür tahriklerle kendilerine saldırayım ve üniversiteden atılayım.

Nasıl buldunuz anımı?

ZE