[Turkmath:4676] Online sınavlar hakkında

bekir barıs bekirsamibaris at gmail.com
Tue Nov 17 08:06:56 UTC 2020

Merhaba,

COVID-19 pandem süreci devam etmekte ve bir çok şey alt üst olmuş durumda.
Merak ettiğm bir husus var. Yurtiçi ve yurtdışında matematik sınavları
nasıl yapılıyor? Online sınav veriliyor diye okuyorum ama sınavların
gözetimi nasıl oluyor? Bazı meslektaşlarım ödev veriyorum diyor...Bu
ödevleri öğrencilermi yapıyor? Gözetlenmeyen sınav, sınav değildir!
Kameralar açık olacak deyince , öğrenci kamerasaının olmadığını söylüyor!
Yani çok mukemmel bir sınav şekli bulmak zor ama yinede çoğunluğun kabul
edeceği bir yöntem olmalı.

Bekir.