[Turkmath:4973] Selman Akbulut'un ilavesi

Ercüment Ortaçgil ortacgile at gmail.com
Sun Jun 27 20:07:11 UTC 2021

Selman Akbulut biraz önce Yilmaz Akyıldız'ın mesajına bir ilave yaptı,
iletiyorum.

Yılmaz, eğer yazdıklarına karşıt örnek olarak TMD nin şu mektubunu
http://stopacademicabuse.com/TMD.pdf önünekoyarlarsa, o mektup benim
atılmamı protesto mesajı değildir; zira o zaman ben MSU dan henüz
atılmamıştım, o zaman MSU mahkemesinde Promislow’un kirli çamaşırları
ortaya dökülmemişti, Promislow salya sümük yalanlarını itiraf etmemişti. O
mektup ben atılmadan önce, MSU Board of Trustees Promislow'un malum
yalanlarına dayanarak beni atmadan ÖNCE, yalancı ahlaksız Keith
Promislow’la yazılmış "lütfen Selman'ı atmayın, iyi matematikçidir"
yalvarma mektubudur. Normalde, tarihte örneği görülmemiş bir "violation"
ile MSU nun beni atmasından sonra TMD'nin basinda resmi protesto
mesajı yayınlayıp dağıtması, resmi kaynaklarından protesto etmesi gerekirdi
(bunu PKK destekçilerine yapıyorlar!!)
https://twitter.com/Selman_Akbulut/status/1409020080520941568